خط مهندسی

مجله آنلاین تکنولوژی

خط مهندسی

مجله آنلاین تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

همرفت و سایر ویژگی های اضافه شده باعث می شود که اجاق های مایکروویو بیش از حد مجاز ، گزینه ای اغواکننده نسبت به مدل های پیشخوان دزدگیر فضایی باشند. اما اگر به تهویه دود و بخار اهمیت می دهید ، بهتر است با یک کاپوت دور شو ، مخصوصاً اگر روی اجاق گاز با قدرت بالاتر غذا درست می کنید.

Consumer Reports در حال حاضر هودهای محدوده را آزمایش نمی کند ، اما این راهنمای خرید می تواند قبل از خرید به شما کمک کند.

آنچه پیدا کردیم

هودها به همان اندازه که کاربردی هستند نیز شیک شده اند. اکنون اکثر آنها ظاهر تجاری از فولاد ضد زنگ را ارائه می دهند - و شما برای تهیه هود مدل مناسب نیازی به پرداخت هزینه ای مناسب ندارید.

Range Hoods در مقابل مایکروویو OTR

بهترین هودهایی که ما در گذشته آزمایش می کردیم در داشتن و دود و دود و دود و تبادل هوا سرآمد بودند. بعضی از آنها به طور قابل توجهی ساکت و آرام تر از سایرین بودند و در ارائه سطح بالا و پایین روشنایی بهتر بودند. آزمایشات اخیر ما در مایکروویو بر یکنواختی پخت و پز ، توانایی یخ زدایی خودکار ، سرعت گرم شدن ، سر و صدا ، سهولت استفاده و تخلیه هوا متمرکز شده است. توجه داشته باشید که حتی بهترین ها نیز نمی توانند به خوبی هود محدوده تخلیه کنند.

چه چیزی را باید در نظر گرفت

 

با کانال یا بدون کانال؟ ما هود بدون کانال را توصیه نمی کنیم زیرا دود و بو را می گیرد و آنها را در سراسر آشپزخانه و بقیه خانه پخش می کند. تهویه هود به بیرون بهتر است ، اما نصب آن پیچیده تر است.

نوع مناسب را انتخاب کنید. هودهای زیر کابینت به پایین کابینت دیواری نصب می شوند. اگر کاپوت روی یک دیوار خارجی قرار دارد ، می توان کانال کابینت را از طریق کابینت و سپس خارج ، یا برای برخی از مدل ها ، مستقیماً از پشت کاپوت خارج کرد. در غیر این صورت مجاری کانال باید از طریق کابینت به یک تعقیب و گریز ، سقف یا سقف منتقل شود.

هودهای دودکش دیواری می توانند در جایی که کابینت وجود ندارد کار کنند و با پشته های تهویه در معرض دیوار نصب شوند. هودهای جزیره ای که در بالای شبه جزیره نیز کار می کنند ، بر روی کانال های سقف نصب شده و از طریق آنها تخلیه می شوند. اینها برای کمک به بخار قیف فاقد دیوار کابینت در کنار خود هستند ، بنابراین یکی را که حداقل شش اینچ از صفحه آشپزی گسترده تر است در نظر بگیرید.

هود را به درستی نصب کنید

چه هود یا مایکروویو بیش از حد مجاز انتخاب کنید ، مطمئن شوید که مطابق با دستورالعمل سازنده نصب شده است - به طور معمول ، 18 تا 30 اینچ بالاتر از مشعل ها یا عناصر. این در حالی که به شما کمک می کند تا از خروج بخار به طرفین جلوگیری کند ، به شما اتاق کار می دهد. در صورت امکان با استفاده از مجرای فلزی جامد ، دارای دیواره صاف و بزرگ ، در فضای باز تخلیه کنید. داکت را کوتاه نگه دارید و خم ها را به حداقل برسانید تا جریان هوا به حداکثر برسد. یک درپوش دیواری یا سقف در خارج از خانه مانع از کشش پشت می شود. فیلترها را هر یک تا سه ماه یکبار بشویید یا تعویض کنید - یا اگر مرتباً آشپزی می کنید بیشتر.

 

منبع:

https://www.consumerreports.org/cro/range-hoods/buying-guide/index.htm

 

http://vz.ru/redir/?source=vz_teasers_main2&id=917154&exturl=https://charsoo.com/kitchen-appliance/

  • ۹۹/۱۱/۱۵
  • مهندس شریف