خط مهندسی

مجله آنلاین تکنولوژی

خط مهندسی

مجله آنلاین تکنولوژی

  • ۰
  • ۰

پارک جنگلی کوهستان سنندج بزرگترین پارک جنگلی ایران است. این پارک که بر روی دامنه کوهستان‌های اطراف سنندج قرار دارد سالانه هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند. جنگل‌های این پارک مملو از درختان بلوط است، اما امکانات رفاهی پارک طوری طراحی شده که آسیبی به درختان وارد نشود و همیشه محیط‌بانان مراقب خطرات احتمالی هستند. جاده آسفالت، آلاچیق، سرویس بهداشتی و... از جمله امکاناتی هستند که در این پارک وجود دارد. مسیرخروجی منتهی به این پارک در جاده سنندج - اقلید قرار دارد که البته برای ورود به پارک باید مقدار ناچیزی را بپردازید. شب زیباترین زمان این پارک است. از قسمت‌های بالادست پارک جنگلی نمای کلی از سنندج قابل رویت است که شب‌ها زیبایی خاصی دارد.

بالای تپه‌های پارک جنگلی سنندج بزرگترین سینمای روباز دنیا ساخته شده است. پرده‌ای با قابلیت ده هزار نفر بازدید و صدای فیلم که از موج اف‌ام قابل شنیدن است؛ باعث می‌شود، شما هر مکان از پارک که باشید فیلم اکران شده را ببینید. حوزه هنری سنندج هر شب ساعت 9 یک فیلم در سینما پخش می‌کند.

منبع : https://toor.blogsazan.com/post/3MQW/%D8%AC%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D9%86%D8%AF%D8%AC-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF

  • ۹۹/۰۴/۰۸
  • مهندس شریف